11 Haziran 2008 Çarşamba

Otomatik tarife değişikliğine dikkat!

Son zamanlarda Turkcell yaptığı kampanyalar ve her dakika bunları değiştirmesi ile herkesin ilgi odağı. "Nar" diye duyurduğu kampanyadan çok zarar edince bunu "Bizbize Kampus" tarifesinin dışında bıraktı. Yani Nisan ayı sonlarına doğru 250 kontör alan öğrenciler büyük bir şaşkınlık ile 500 kontör hediye kazanamadıklarını fark ettiler.

Asıl sorun buradan sonra başlıyor. "2. Nar sezonu açıldı."sloganı ile bu sefer kampanyayı daraltarak yeni bir fırsat yaratıldı. Bu sefer ise sadece "Bizbize Hepimiz" tarifesine mensup kişiler haftada 50 kontör karşılığı 250 kontör ile Turkcell'lilerle konuşabiliyor. Bazı "Bizbize Kampus"ler de belki biz de yararlanabiliriz diye kampanyaya başvurdu. Fakat bu sefer de tarifelerinin otamatik olarak değişmesi söz konusu oldu. Aslında Turkcell internet sitesinde bundan bahsediyor. "BizBize Hepimiz tarifesine geçmek ve NAR indiriminizi almak için, NAR yazıp ücretsiz olarak 7000’e kısa mesaj atmanız yeterli. Böylece hem tarifeniz değişecek hem de hattınızdan 50 kontör düşerek 250 kontörünüz yüklenecek." diyor. Bunu okuyunca sanki bu tarifeye geçmek sizin için daha karlı olacak diye düşünüyorsunuz fakat birçok insan bundan şikayet ediyor. Özellikle öğrenciler bu tarifeye böyle geçtiğinde ve kontörlerinin su gibi bittiğini gördüğünde, yanlış yaptıklarını fark ediyorlar. Yeniden eski tarifelerine geçmek için ise 1 ay beklemeleri gerekebiliyor maalesef.

mutsuz insanSize önerimiz, Turkcell ya da başka bir GSM operatörü bir kampanya yaptığında, internet sitesine girerek ya da müşteri hizmetlerini arayarak şu soruların cevabını öğrenmeniz:

1. Ne gibi avantajları var?
2. Tarifemi değiştirmem gerekiyor mu?
3. Ne zaman bitiyor?
4. Şu anki tarifemde mi daha avantajlıyım yoksa kampanyadan yararlanmak için başka tarifeye geçtiğimde mi?

Bunlara rağmen tarifenizi değiştirdiniz fakat memnun kalmadınız ve eski tarifenize geçmek istiyorsunuz. Ne yapmanız gerektiğini öğrenmeniz için ya bir Turkcell ekstraya gitmeniz ya da Müşteri Hizmetlerini aramanız gerekiyor. Buralardan alacağınız yanıtlar ise her seferinde farklı olabilir.

Müşteri Hizmetleri'ni ilk aradığımızda, tarifemizi 1 ay boyunca değiştiremeyeceğimizi, zaten kendi isteğimiz ile geçtiğimizi, bunun için hiçbirşey yapılamayacağını söylendi. İkinci aramamızda ise Müşteri Hizmetleri Temsilcisi'nin kendi insiyatifi ile bizi yeniden eski tarifemize geçirebileceğini öğrendik ama tek istisna ile "Bizbize Kampus" tarifesi. Bu tarifede kimlik gerektiğinden bir Turkcell Ekstra'dan tarifemizi 1 ay beklemeden yeniden eskisine geçirebileceğimizi söyledi görevli.

Turkcell'in Müşteri Hizmetleri'nde çalışanlara daha iyi eğitim vermesi gerektiği ortada. Böyle durumlarda mutlaka birkaç farklı hizmet görevlisinden bilgi almak sizin için daha iyi olacaktır.

Kaynak: PCLabs

Hiç yorum yok: